עמוד ראשי  |  התחבר או אם אינך עדיין רשום, הרשם בחינם.
  בלוגר  
אודות
קבלת עדכונים
רוצים לקבל הודעה במייל בכל פעם שהבלוג שלי מתעדכן ?

עדכוני RSS
חיפוש
ארכיון

פוסט 2

03/04/2019 02:03
אילן יזראילוב

1.   Need To Share   זוהי תרבות בה הארגון דואג לשיתוף כלל המידע הארגוני בקרב עובדיו למעט מידע בעל אופי חסוי.
יתרון נוסף של Need To Share היא היותה של התרבות גורם נחוץ ומרכזי לשיתוף ידע בארגון המאפשר למידה והפקת לקחים משותפת. בעזרת תרבות זו המונהגת בארגון, הארגון יכול להגיע לתובנות ארגוניות רלוונטיות ומבוססות יותר על מנת שיוכלו לייעל את התהליכים הנעשים בארגון.

2.
א. מוטיבציה פנימית – מתייחסת למניעים הקשורים באדם עצמו, כמו הנאה הנובעת ממשימה או רצון למימוש עצמי. מוטיביציה זו מבוססת על תחושת העצמאות, שייכות או מסוגלות.

מוטיבציה חיצונית - היא עשייה מתוך צורך או רצון להשיג משהו בתמורה, פרס או גמול כספי. אדם המונע ממוטיבציה חיצונית ישבר רגשית מהר יותר במצבים של אי הצלחה מכיוון שלא ידע לראות את הרווח שלא יתבטא בגמול כספי מבעיות קשות שבהם ייתקל.


ב. בארגון מסוים יש קושי בכתיבת דוחות בתום ביצוע המשימה. כיצד לדעתכם אפשר לגרום לעובדים כי שיכתבו דוחות, והדוחות יהיו באיכות טובה ולא רק לצאת מידי חובה?

לשם כתיבת דוחות באיכות טובה, ועל מנת שהעובדים יכתבו את הדוחות לא רק כדי לצאת מידי חובה ניתן להשתמש בתהליכי משחוק. המשחוק עוזר להפוך את דרך העבודה למהנה ותחרותית, בעזרת משחוק יהפכו הדוחות "המשעממים" לאטרקטיביים יותר, ולכאלה שהעובדים יהנו לעשות. משחוק תורם לארגון בכך שהדוחות המופקים העבורו איכותיים יותר, ולעובדים בכך שהאווירה סביב המשימות שעליהם לעשות טובה יותר. ביצוע אלמנטים של משחוק יכול להיות בעזרת הגדרת תחרות ומתן פרס למנצח בה.
כתיבת תגובה:
שמכם:

אימייל:

קישור:

תגובה:


הקלד את המספר המופיע בתמונה: